OT: Platební karta, přenositelnost, půjčování...

Sudovec sudovec na seznam.cz
Čtvrtek Únor 10 20:11:22 CET 2011

Dne 10.2.2011 20:01, Kuba Jan napsal(a):

> A pokud ji použije v bankomatu a vybere peníze? Snažím se totiž takový
> výběr zpochybnit.
> I když dotyčný tvrdí, že kartu dostal i s PINem od majitele a peníze si
> vybral jako dar, s tím, že o tom majitel věděl.

Pokud máte důkaz o tom, že kartou k osobnímu účtu vybírala peníze jiná
osoba než její držitel, tak to IMO zpochybníte velmi snadno a ten
dotyčný může mít velké problémy.

Otázkou je ale jak to dokázat (kamerový záznam z bankomatu, svědectví,
nemežnost výběru držitelem protože byl prokazatelně na jiném místě...).

S.