Jakou konstrukci byste privitali ?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 9 22:01:23 CET 2011

Urcite ne, alespon loni v dubnu stavebnice nebyla. Já mel původně
tendenci to stavet take (vse na stavbu vcetne sw je  dostupne) , tak
jsem psal tomu autorovi o PS. Odpovedel mi rovnou, ze to stoji cele
hotove  xxx Euro,
tak jsem to jednoduse objednal hotove. Kdyz jsem pocital cenu soucastek,
postovne, cas, tak tam byl rozdil pro mne nepodstatny.  A jak se znam,
dodnes bych to mel nekde v pytlicku v sufliku.
  Akorat jsem k tomu ja blbec objednal  SWR mustek v predstave, ze bez
toho anteny merit nepujdou.... 3 BNC konektory, krabicka a uvnitr
splacany na dvouotvorovem jadru + SMD odpory asi za 25 DM coz byla
blbost   - kmitoctove je mustek velmi kostrbaty. To zarizeni s tim
samozrejme pracje po predchozi kalibraci. Udelal jsem ale mnohem lepsi (
rovnejsi) dle odkazu nekoho tady z konference, a jeden profi koupil na
burze....

JaKub