Jakou konstrukci byste privitali ?

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Únor 9 15:06:49 CET 2011

No me to celkem nijak nepali - takovej zdroj je pro me naprosto
nevyuzitelnej

jen me to vzdycky prekvapi - je to proboha jen zdroj - nelita to do
kosmu - chapu ze to neni levna cina, kde je osizene naprosto vsechno co
jde, ale 40.000Kc je dle meho u seriove vyrabeneho cajku fakt hodne

--
S pozdravem
Radek Vicek