Jakou konstrukci byste privitali ?

Středa Únor 9 14:21:36 CET 2011

Problem bude v my, oni a ja.
V pripane RV znamena mit v labaku, vzit 42.0000 Kc, tedy dvojnasobek
prumerne mzdy v CR, v realu pro vetsinu cechu 3 az 4 nasobek realne
mzdy a pak ma zdroj.
V pripade balua jako prispevkove organizace to funguje jinak my
objedname a oni zaplati. Z tohoto pohledu je celkem vedlejsi, ze na to
svycar vydela za 0.8 mesice.

V tom zrejme bude ten hlavni problem z pohledu RV :-)

>my sme ich kupili za "2300 Swiss francs = 42 254.6012 Czech koruny"
problem bude asi niekde inde :-)