Jakou konstrukci byste privitali?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Únor 9 09:53:09 CET 2011

ty uz prosim ta prestan. Pochopili sme ze mas velke bobo na dusi. A ze
vsetci su zli, zli, zli a len ty si genialnius ktory prinesie vsade
osvietenie, ma riesenie na kazdy problem a patentove urady a investori
sa len hrnu. Potom ti to osvietenie niekto kto sa stara o to aby si
kazdy mesiac dostal vyplatu samozrejme ukradne a strasne sa na tom
nabali a tebe zase nic neostane.
Da sa s tym pracovat, len treba navstivit dobreho doktora....