Jakou konstrukci byste privitali ?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Středa Únor 9 00:16:30 CET 2011

generator samotny nie je problem, vysokofrekvencna cast je hracka aj s
tym AD9858. Menej standardne suciastky sa tiez daju pripravit a
nasackovat ku plosaku. Uz sme to raz robili pre dds generator a myslim
ze kazdy dostal vsetok material bez problemov.
Vsetko stoji a pada na kvalitnom software, plus ak to bude stavat 20
ludi tak to nestoji za namahu.