Jakou konstrukci byste privitali ?

Stano stano.hw na gmail.com
Úterý Únor 8 22:40:43 CET 2011

To co som myslel bol skor mostik na meranie parametrov cievok a
kondenzatorov do spinanych zdrojov. Na grafoch by bolo pekne vidiet
kvalitu feritov pripadne ESR/ESL kondenzatorov. Na tento ucel by
spracovanie nejake DSP alebo lepsi ARM mali zvladnut.
RF Network analyser je namet na inu konstrukciu, tiez velmi lakavy a
zaujimavy.