Jakou konstrukci byste privitali ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 8 22:38:29 CET 2011

A co podla Teba je diplomka?

Chlapec ma preukazat prehlad v odbore, schopnost samostatne pracovat a odprezentovat svoju pracu na nejakej urovni. Tu nejde o ziadny "prispevok k problematike" ci "vedecky pokrok".

Myslis si, ze konstrukcia relativne low-tech pristroja (resp. kombinacie viacerych pristrojov) so slusnym rozborom a naslednou aplikaciou vsetkych moznych aspektov - napriklad primeranost pre dany ucel (bezna servisna prax), ergonomia, vyrabatelnost, ekonomia, rozsiritelnost, kompatibilita s existujucimi rozhraniami (USB, ethernet) a softwarmi (?), bezpecnost, EMC - je pod uroven elektroinziniera?

wek