Jakou konstrukci byste privitali ?

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Úterý Únor 8 21:56:08 CET 2011

Ja by som sa tiež prihováral za nejaký generátor. A stačil by sinusový.
Väčšina známych zverejnených konštrukcií je založená na niektorom
funkčnom generátore, t.j. končí maximálne na cca 10 MHz (MAX 038). Potom
sú asi tri do 30MHz a potom už len pomerne komplikované a sofistikované
do cca 500 MHz ( poznám tuším len jeden). A to už je treba zháňať
súčiastky kde-tade a neustále otravovať autora e-mailmi. Ja osobne by
som veľmi dobre uživil plynule preladitelný, v niekoľkých rozsahoch,
približne do 150 MHz s možnosťou FM a AM , s výstupom pre čítač. Ale
neviem, či je niečo také pre mladého konštruktéra atraktívne. P.B.