Jakou konstrukci byste privitali ?

Richard Kaliciak hw.kaliciak na stonline.sk
Úterý Únor 8 21:50:54 CET 2011

Dobry den,
ahoj Jano,

Kombo ci Kombajn?
Uz som to sem raz posielal, tebe by sa urcite pacilo nieco taketo:
http://thoralt.ehecht.com/wiki/index.php?title=Hauptseite
Ak by si to chcel stavat, tak stavebnica sa da kupit tu:
http://www.segor.de/L1Bausaetze/ct-lab.shtml

Richard