Jakou konstrukci byste privitali ?

David Belohrad david na belohrad.ch
Úterý Únor 8 21:00:14 CET 2011

no ja nevim, pokud to musi vylozene merit, uvital bych analogovy integrator
ktery je schopny dodat jedno mereni za 25ns. meril by se signal z LHC :)

a pokud to muze byt i treba nejaky pristroj, myslim, ze rada lidi by mohla
uvitat nejaky 'arbitrary waveform generator' sestaveny z kusu fpga a
nejakeho solidni DAC a zesilovace.....

co treba takhle? to prvni bych mozna byl schopny protlacit i oficialne s
navstevou diplomanta na delsi dobu u nas :)

d.