OT: Qcad

Karel Minarcik karel.minarcik na gmail.com
Úterý Únor 8 20:34:08 CET 2011

S QCadem jsem teprve nedavno zacal, mohu Vam odpovedet pouze na prvni
dotaz, kdyz chci mit kotu mimo objekt, tak proste ji zacnu kreslit v
urcite vzdalenosti od objektu, pricemz pouzivam "Zarovnana kota". Ve
vlastnostech aktualniho vykresu je jeste mozno koty nastavovat.
Kazdopadne za ty penize je to docela dobry program, jen skoda ze neni
lepsi napoveda.
KM