Tlakove cidlo

Úterý Únor 8 20:01:40 CET 2011

Jiz jsme to sem psal, me Spark v prosinci minuleho roku napsal, ze do
cech uz posilaji jen pres
drazsi USPS Expres mail nebo Fedex, a chteli doplatit rozdil v
postovnem cca 20$, jelikoz mi to prislo moc tak jsme se nedohodli  a
vratili mi prachy.
Nicmene neslo o cidlo ,ale nejaky drazsi LCD.

Martin

>Aaale registraci chce 99% e-shopu, z toho bych si hlavu nedelal. Za cidlo
$8.95 +
postovne USPS First-Class Mail International Package $8.48 = $17,43
To vyjde cca 320 Kc za kus. Pri deseti uz je sleva, postovne se nemeni, cena
jednoho pak vyjde na
velmi prijatelnych 165 Kc
Vladimir