Tlakove cidlo

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Únor 8 18:56:24 CET 2011

30 dolaru za maly balicek to je mazec. Amazoon chtel mysim 20$ a to byl uz
docela velky balik.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Draček Fráček" <dracek.fracek na gmail.com>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 08, 2011 6:52 PM
Subject: RE: Tlakove cidlo

Je to jednoduche do ciziny posilaji pouze pres Fedex nebo USPS Express
Mail International ,
u Fedexu nevim, ale nejlevnejsi USPS Express Mail  stoji 29.95$.

Martin

>No nevim u Sparkfun se chteji registrovat, coz mne posledni dobou dost
vytaci. Nektere programatory by meli zavrit do podzemni katakomby kde budou
registrovat uzivatele a opisovat kontrolni otazky nebo skoro necitelne
obrazky.

Kolik stoji to postovne? Cenik je asi nekde skryt na tajnem miste.

Michal Gregor