BMP 085 - cidlo tlaku SW

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Únor 8 18:54:18 CET 2011

Chtel jsem pouzit API od Bosche, kdyz uz to napsali. Ale maji tam ve
structure pointer na funkci (A jeste pres nekolik maker). Mam ztrach ze se z
toho C od Microchipu zblazni.
V H souboru se pise:
* 1. linking the target application's communication functions to the API
(\ref BMP085_WR_FUNC_PTR, \ref BMP085_RD_FUNC_PTR)

Jenze BMP085_RD_FUNC_PTR neni nikde v programu pouzit, tak nevim co si tom
myslet.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Draček Fráček" <dracek.fracek na gmail.com>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, February 08, 2011 6:43 PM
Subject: RE: BMP 085 - cidlo tlaku SW

Nevim jak v API, ale v DS to maji dostatecne prehledne.
http://www.bosch-sensortec.com/content/language1/downloads/BST-BMP085-DS000-05.pdf

Martin

>Zdravim,
divam se na API od Bosch a je trochu Ceckovska hatmatilka:
http://www.bosch-sensortec.com/content/language1/downloads/API_BMP085.zip

Snazili se zahrnou do jednoho modulu dve cidla - milion pointeru, maker
atd.. Program se ma psat prehledne.

Povedlo se to nekomu dostat na PICe? Na netu jsem nasel jine ukazky kodu a
zda se ze si to lidi napsali cele znova.

Michal Gregor