OT? Ako nastavovat web-enabled zariadenie?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Únor 8 16:35:33 CET 2011

On Tue, 8 Feb 2011, Martin Persich wrote:

> Zajimavy napad, jen kdyz si predstavim, kolik mi bezne blouma ARP dotazu po
> firemni siti a ze pritel Murphy nikdy nespi ...
> Martin. persich na transcon.cz

Jo - je to o tom macknout cudlik na geretu a vedle rychle odklepnout
URL v prohlizeci. Ale kdyby se to nepovedlo na poprve da se to snadno
zopakovat.

Take by bylo mozne pouzit neco na zpusob WOL - posilani spec. paketu
na ethernet broadcast ktery bude obsahovat klic a IP pro geret, jenze
to vyzaduje spec. utilitu ktera ne vzdy musi fungovat.