kupa notebooku

Úterý Únor 8 09:00:17 CET 2011

2011/2/7 Snehulak <snehulak na gmail.com>:
> Zkuste hp pro book 6550b splnuje vsechny vase pozadavky za slusnou cenu.

Za HP bych svoje peníze nedal. Už jsem tady psal o mém firemním 6730b
(tomu 6550b se dost podobá). Po stránce designu děs, lišta nad
klávesnicí a dotyková tlačítka pro ovládání některých funkcí - fungují
jak kdy, potom když se vrátil z reklamace (umřelo podsvícení LCD), tak
lišta nad klávesnicí už nedoléhá, asi se ochodily nebo rovnou ulomily
nějaké zoubky a poslední, co mě dorazilo teprve nedávno, sériový port
je k ničemu, když se do něj nedá strčit kabel, protože je utopený v
okolním plastu.

A kabely k napájecímu adaptéru jsou tvrdé asi jako CYKY, při smotání
kladou nemalý odpor. Teď se mi ještě ke všemu stalo, že středový pin z
napájecího konektoru se ohnul, srovnal jsem to pinzetou, ale je mi
jasné, že až se to stane příště, tak se rovnou ulomí a bude po
adaptéru. (U Dellu, který má úplně stejný konektor, se mi to nikdy
nestalo.)

Pavel Kadečka.