OT? Ako nastavovat web-enabled zariadenie?

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Úterý Únor 8 08:41:29 CET 2011

Hm jeste to ma hlucha mista. Ale uz z tramvaje vystupuju. Však on se nekdo
chytne. IP6 jsem puvodne myslel pro pristup odkudkoliv, ale z fyziky jineho
mista nepujde parovat tlacitkem. Leda ze by si to bazmeg pamatoval a pak si
to BFU odklikal podle toho, co mu bazmeg ukaze, ze prislo za parovaci
pozadavky (ony slova z inputboxu) .
PK