OT? Ako nastavovat web-enabled zariadenie?

Slavomir Tomascik hw_tomascik na credit.t-com.sk
Pondělí Únor 7 23:00:44 CET 2011

Ak to nasijem na spomenute USB<>LAN zariadenie, mozno by mohlo
svoje nastavenia prezentovat ako subory na disku. Ci uz ako txt,
alebo aj ako obrazok? A to si mozes pozriet priamo na tom
zariadeni (vecsinou podporuju prezeranie obrazkov napriklad).
Nie je to nepriestrelne, len napad.

Nazdar,
Slavo T.