kupa notebooku

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Únor 7 20:56:51 CET 2011

Není NBD jako NBD, HP nabízí jak response tak repair. U tiskárny šlo určitě
objednat oboje, u serverů se dá dostat řádově na hodiny. Opět response i
repair. U notebooků to bude problém, tam je to asi jenom response, ale
většinou jezdí druhý den od objednání...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Monday, February 07, 2011 7:58 PM

Nevím, jak je to u notebooků, ale kdysi jsem si koupil tiskárnu od HP.
Barevnou laserovku. Přikoupil jsem support pack "3-year next business
day" za 25 tisíc Kč bez DPH (těch 25 tisíc stál jen ten support pack,
nikoliv tiskárna), tedy prodloužení záruky na 3 roky se zaručeným
zásahem následující pracovní den. Když jsem se dostal do problémů a
onoho zásahu jsem se začal dožadovat, dozvěděl jsem se velmi zajímavou
informaci. Totiž když to trvalo týden, kdy se nic se nedělo a já už
začal hodně nadávat, řekli mi, že ten zásah následující pracovní den
neznamená, že druhý den přijede technik, aby problém vyřešil nebo snad
zařízení vyměnil. Že to znamená pouze to, že následující pracovní den
se tím mým problémem začnou zabývat. A pak ho postupně eskalovat a
eskalovat a řešit a to se může protáhnout třeba na půl roku, rok, nebo
v mém případě dokonce i na delší dobu...