[OT] Anglictina

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Únor 7 20:22:39 CET 2011

Chtěl jsem to dát dětem, ale je to vůbec nechytlo. Dá se to naštěstí najít
na netu a tak vyzkoušet, jinak by to byly vyhozené peníze. Ta knížka je k
tomu užitečná, když chcete umět psát, jinak prý není třeba.

http://www.uloz.to/hledej/?q=taxus

----- Původní zpráva -----
Od: "Zíka Aleš Ing." <Ales.Zika na pel.br.ds.mfcr.cz>

když už se tu řeší angličtina, máte někdo zkušenost, případně, co si myslíte
o systému TAXUS Learning. Tam tvrdí, že se lze angličtinu naučit bez
memorování slovíček, je k tomu hromada CD, kde se střídají anglické věty a
jejich český překlad ovšem v anglické gramatice: "Dělal táta jít do továrna
ráno?", prý se takhle mozek naučí v angličtině myslet. Jsou tam i poslechová
CD, která se mají poslouchat jako kulisa při jiné činnosti, že člověk je v
"anglickém" prostředí a učí se podvědomě.
U mě se teda po přečtení, že "jde o novou revoluční metodu výuky angličtiny"
okamžitě spustila obranná reakce, že to bude nějaká předražená blbost, ale
možná jsem to odsoudil moc rychle...