kupa notebooku

Milan milger na pobox.sk
Pondělí Únor 7 20:20:13 CET 2011

Tak nejak pozeram skor po tomto:

http://www.qcomp.sk/shopping/product_details.php?idp=mNVW3TXS

Milan

----- Original Message -----
From: "Snehulak" <snehulak na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, February 07, 2011 7:46 PM
Subject: Re: kupa notebooku

Zkuste hp pro book 6550b splnuje vsechny vase pozadavky za slusnou cenu.

15,6", matny led , I5, 500g 7200 500gb, 4gb ram , 1600x900, dokonce
seriovy port, svobodny display port  , moznost docking station,
moznost dvd nebo dalsiho disku,  pri setricim rezimu vydrz 5.5 hodiny
,pevne telo ,  u nas cca 20K

snehulak