Prevodnik LAN->USB Mass storage

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Únor 7 13:28:54 CET 2011

No ted to procitam, ty bazmeky z DX delaji co maji ale do pouzitelnosti
to ma hodne daleko - nez pripravim ten image tak to radeji zkopiruju
rovnou na tu flash.

Jedine pouzitelne vypada ten Infinitec, ale nez vyhodim 129USD tak by
chtelo vedet nejake prakticke zkusenosti a druhak mam obavy z toho wifi.
Vzhledem k tomu, ze mam kolem sebe v baraku asi 15 wifi siti tak jsem tu
svoji uz zrusil - vsechno jedu po poctivem Cuprumu.

Co se tyka toho posledniho - reagoval jsem na mail ktery s puvodnim
dotazem nemel nic spolecneho - vubec se toho problemu netykal.

Radek Vicek