este jedna z matlabu

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Neděle Únor 6 22:05:56 CET 2011

to nie je uplne ono. Takto ziskam zoznam vsetkeho co je v danom
adresari, ja viem ktore subory chcem vybrat, takze by som ich mena rad
definoval priamo rucne.

Mam zatial nieco taketo

path = 'G:\';

filenames = {'AMP1_TUBEA.S2P', 'AMP1_TUBEB.S2P'};

for i = 1:1:length(filenames)
      data = read(rfdata.data,[path filenames(i)]);
end;

...ale je tam chyba

??? Error using ==> rfdata.data.getfile at 48
The file name must be a string.

Error in ==> rfdata.data.read at 24
         [filename, filetype] = getfile(h, filename);

Error in ==> display_freq_char at 10
      data = read(rfdata.data,[path filenames(i)]);

ked si dam zobrazit co dostanem ako ziadane meno suboru je to toto:

ans =

     [1x94 char]    'AMP1_TUBEA.S2P'

(path je trochu dlhsia ako g:\, skratil som to pre ucely mailu)

takze predpokladam ze zle skladam ten string co ma byt meno suboru s cestou.

b.