Zesilovac pro 900MHz

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Únor 6 19:37:06 CET 2011

> Ahoj,
> nejsem expertem na GSM, ale pokud su vzpomínám, tak technik T-M mi říkal,
> že mobil nic nevybírá, jen posílá měřicí report BSCčku a to pak řídí
> handover.
> Láďa

Zdravím,
   to platí, ale pouze při aktivní komunikaci, tj. při hovoru. Během klidu
si opravdu volí mobil sám ten nejsilnější signál. Se sítí komunikuje jen zcela
výjimečně, a to během tzv. location update, aktivovaném buďto vypršením timeru
nebo změnou polohy mimo hranice tzv. LAC. Ne vždy se dá každému technikovi
bezmezně věřit :-).
  Zdraví Pavel.