mini2440

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Neděle Únor 6 09:45:59 CET 2011

priznam se ze nevim jak to myslite...ty stanice jsou ruzne po CR (ty
ktere nejsou moje) a CB a Bukova zase nema smysl nejak "propojovat" sice
je to 25km vzdusnou carou, ale naprosto oddelene systemy

ja sam dalsi body neplanuju - mam ted jine priority

jinak se mi podarilo zkompilovat vlastni u-boot a kernel s podporou ext2
a primou podporou 1-wire zalezitosti - az to nejak vyzkousim tak to
nekde vystavim - zdrojaky jsou stazene pres git a zkompilovane - jadro
po nakopirovani normalne bezi - je o neco vetsi nez to stazene z netu +
samozrejme k nemu patri externi moduly - takze asi je to spravne

jedine co mi zatim moc nechodi jsou buildy z toho on-line builderu z
angstromu - ne ze by nechodily - normalne to najede, ale po prihlaseni
vidim, ze sice je sit najeta vidim eth0, ale nejde tomu rozhrani
nastavit zadny parametr jako treba IP - pritom v interfaces to je
spravne (neni to problem kernelu - chovaji se oba stejne)

dneska zkusim prelozit vlastni distro a pak se uvidi

--
S pozdravem
Radek Vicek