Dostal jsem 20bit DAC hledam napad na konstrukci?

Sobota Únor 5 22:39:33 CET 2011

Pokud zacneme od reference, tak z zaplatitelnych a dostupnych lze
pouzit MAX6143_10 nebo ADR01
teplotni drift uvadi 3ppm/C s tim, ze obvod ma TEMP vystup a je mozne
teplotni drift zcela kompenzovat.
Uvadena long term stabilita je 50ppm/1000 hodin, s tim, ze jsem v
nejakem AN celt, ze 80% zmeny probehne v prvnich 100 hodinach pak to
vice mene sedi.
Sum uvadi cca 20uV (0.1-10Hz), nevim zda se s tim da neco delat, RC
filtr zde asi moc nepomuze,snad ,lze pouzit vice referenci spojenych
pres R, sum pak vychazi sum reference /Sqrt(pocet referenci), nicmene
pri 3ks je redukce na 11uV.

Z druhe strany by samostatnou kapitolou byla volba tranzisotru,
zvlaste pro zdroj proudu by bylo zjimave hledat vhodny T.
Nicmene je otazkou k cemu by to pak cele bylo dobre, obcas sice uziji
jak presny zdroj U tak I, ale dosud jse vystacil s sadou MAX6143 nebo
jsem si nejaky zdroji poskladal a premeril co z nej v danem okmziku
leze.

Vetsinu soucasek na to mam v supliku, ted jen najit duvod neco
takoveho stavet :-)

Martin

>ano, to je jasne. 20 bitov zodpoveda rozliseniu ca. 1ppm. Ak vezmeme 10V
referenciu tak 1 LSB bude zodpovedat 10uV. Ked budeme chcet z toho
prevodnika naozaj dostat tych 20 bitov aj samotna konstrukcia bude muset
byt velmi dobre prepracovana, pri 10uV sa uplatia uz vsetky mozne druhy
problemov od offsetov, teplotnych driftov az po termoelektricke napatia...
b.