Dostal jsem 20bit DAC hledam napad na konstrukci?

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Únor 5 17:24:26 CET 2011

 5.2.2011, 17:19:15

Ale i ten AD588 ma o rad horsi dlouhodobou stabilitu nez zminenych
1 ppm. On, vyraz "takto presnou konstrukci" je dost neurcity a
potreboval by trochu upresnit. :-)
Dokud se tak nestane, tak "varime z vody".

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz