Dostal jsem 20bit DAC hledam napad na konstrukci?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Únor 5 16:54:13 CET 2011

na druhej strane je to namet na velmi peknu konstrukciu do amaterskeho
(ten flame co tu bol pred tyzdnom).
V praci raz za cas riadeny zdroj potrebujem na automaticku kalibraciu
veci. Rozmyslam na co by sa dal pouzit v "domacnosti".
b.