Platba z Eurozony do Ciech

APA navrhpcb na gmail.com
Sobota Únor 5 10:53:03 CET 2011

A kurzovni prepocet je pomerne nevyhodny (a v obou pripadech kurz
Csob), takze pokud vam ten postup funguje, je to prast jak uhod.

A ted ten postup, jaky je sberny ucet mBanky u Csob? :-)

ps: a ktery blazen udela 10 jednorazovych pripadu v mesici? Kdyz bude
masochista, muze si je zadat pres "trvaly prikaz" a ma je zdarma
stale.
ps2: Jedina opravdu bezplatba banka (i s neomezenymi vybery z
bankomatu) konci k 1.4. zavedenim minimalniho zustatku na uctu.