Trochu OT - IPv4 konci

APA navrhpcb na gmail.com
Sobota Únor 5 10:48:55 CET 2011

Zvenku dalsi uz jen SIP port a uz jen zabezpecene protokoly (SSL s
jmenem / heslem k routeru, je tam jeste dalsi heslo k www rozhrani
routeru) a dale VPN. Chci-li do vnitrni site, tak pres VPN, no
problem. Router umi i IPv6 (ted nevim zdali v produkcnim nebo jen v
testovacim firmwaru), ale za tech 16 let jsem nepochopil, k cemu by
mel byt potreba, podle me potreba proste neni.

Existuje dnes nejaka sluzba, na kterou musim pristupovat s IPv6?

A co to udela, kdyz nahodim IPv6 do routeru? ISP mi stejne neprideli
IPv6, nebo ano? Co tim ziskam?

A ostatni by si asi museli koupit nove modemy, ne? To bude patrne akce
jako vypinani analogoveho signalu, kdy si vsici museli koupit set top
boxy? A za par let znova, s DVB-T2 tunerem...