Signal v tel. linke

Petr Stehlik petr.stehlik na atlas.cz
Pátek Únor 4 18:52:39 CET 2011

Zkuste zda krystal kmita tam kde ma. Pokud mate plnou vladu nad tim IO
tak zkuste prodlouzit znaky na 100 ms.
Petr
  ----- Original Message -----
  From: Zuffa Jan
  To: HW-news (hw-list na list.hw.cz)
  Sent: Friday, February 04, 2011 3:33 PM
  Subject: Signal v tel. linke

  Zdravim,

  Neviete ake urovne signalu by mali byt v analogovej tel. linke.

  Mam dtmf dialer (s cipom MC8889)  vytoci cislo prebehne spojenie

  ale zariadenie na druhom konci nerozumie naslednym dtmf signalom (niektore znaky neprecita)

  dlzka jednotlivych znakov je 50ms (od 40ms by to malo byt ok). Ine zariadenia tym istym dtmf

  spravam rozumeju. Takze jedna sa o jedno konkretne ktore ma s tym problem a neviem zistit preco.

  Hovorove pasmo je udajne nastavene na zvysene

  j.