OT nab?dka - znakov? ( maticov? ) LED display

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 4 17:34:47 CET 2011

Ano, ano, prosim.

No, posta free bohuzial nie je... Najfree-ovitejsie je to strcit niekomu do ruky kto ma cestu smerom na vychodny koniec Bratislavy a ma ochotu sa so mnou niekde stretnut (trebars na kavicke co by rovno bolo aj ako baksis)...

wek