mini2440

Petr Štětina petr.stetina na mediaresearch.cz
Pátek Únor 4 08:14:14 CET 2011

Normální HDD v USB slotu se bude tvářit normálně. ;)

Pokud jde o ext2 na SD kartě, budete si muset zakompilovat podporu ext2
do jádra. Zdrojáky najdete na CD, které bylo přiloženo k mini2440.

Na CD je několik různých verzí (adresářů) pro různé konfigurace
(velikost FLASH + velikost displeje). V menuconfigu nemusíte kromě
podpory ext2 nic měnit - všechny předvolby jsou správně nastaveny.
Budete si pouze muset nainstalovat příslušný cross-compiler.

Zkoušel jsem kompilovat jádro i z různých jiných zdrojů (kernel.org a
stránky výrobce), ale nepodařilo se mi vyrobit nic funkčního.

Petr