mini2440

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Pátek Únor 4 08:03:53 CET 2011

Noo ne tak rychle.... ;-)

Dneska v pul treti jsem teprve doinstaloval veskere baliky.

Vsechno to je jen otazka nejakeho driveru v jadru a to jsem zatim
nestihnul overit. Kdyby nic jineho tak jsou v kazdem pripade dostupne
tri COMy a USBcko a s tim uz se da ledacos spachat.

Jinak jsem presmeroval ty logy do tmpfs, ale je trochu problem s tim, ze
tam po startu neni vytvorena struktura adresaru takze mi par veci
popadalo. Je to ale jen otazka upravy konfiguraku.

--
S pozdravem
Radek Vicek