mini2440

Petr Štětina petr.stetina na mediaresearch.cz
Pátek Únor 4 08:01:09 CET 2011

Vy mi fušujete do řemesla. ;) Dnes jsem chtěl sepsat postup, jak na to a
vy jste si to mezi tím sepsal sám.

Nejsem si jist, zda je nutné nahrávat nový u-boot. Já používám ten,
který tam byl od výrobce.

Taky je potřeba dát pozor na pozici přepínače pro NOR/NAND FLASH. Mají
totiž separátní nastavení u-bootu (dost možná celý u-boot). Takže když
nastavíte něco v u-bootu, uložíte pomocí setenv a pak přepnete přepínač
do druhé polohy, bude se to chovat divně.

Petr

--
*S pozdravem*

*Petr Štětina
Senior Developer

MEDIARESEARCH, a.s.
Českobratrská 1/2778,
130 00 Praha 3,
Česká republika
Tel.: +420 222 717 763-4, 222 718 647
Web: http://www.mediaresearch.cz
*/*marketingový výzkum, analýza dat, elektronické měření médií, vývoj
softwaru*/
A STEP AHEAD