RE: pro milovníky koloidního stříbra

Pátek Únor 4 00:04:43 CET 2011

Je docela pravdepodobne, ze je, na zacatku telem putuje nejaka
stribrna sul, tak se ve svrchni casti kuze, za pomoci svetla
katalizuje fotoredukci na stribro a to se bude vazat s necim v kuzi a
mame tu smoulu. Ale aby k tomu doslo musime mit sul nikoliv cisty kov.
Alespon se tvrdi, ze koloid stribra nevede k argyrii, a naopak k ni
vedou stribrne soli. V kazdem pripade ten znamy smoula ma podle odhadu
v tele az 100g Ag, to uz je slusna cihla.

Proc cista voda. Vodivost H2O je funkci necistot ve vode rozpustenych.
Bezna voda z vododovu (mekka) ma vodivost cca 100uS, slusna destilka
nekde pres 1uS, zde zminena injekcni Aqua purificata typicky 0,2uS.
Velikost castecek kovu vytrhavanych z elektrod je udajne funkci
protekajiciho proudu , cim vetsi proud, tim vetsi castecky.  Spravnou
velikost "malost" castecek stribra lze pry docilit pouse pri vodivosti
do 1uS, tvrdi zahrancni literatura. Dalsim duvodem je fakt, ze
vytrzena castice si zacne hledat neco s cim by zreagovala, pokud je ve
vode neco s cim muze stribro vytvorit sul, tak ji drive nebo pozdeji
vytvori a misto stribra, mame vice toxickou stribrnou sul.
Proc ciste stribro. Oblibena znecistujici primes ve stribre?  Ostatni
tezke kovy vcetne cadmia ...
Dlouhodobe uzivani stribra je jiste nesmysl, stejne jako dlouhodobe
uzivani toxickych plisni v podobe antibiotik.
Sam do sebe neleju ani stribro ani antibiotika ci jine medikamenty,
nemam duvod. Na druhou stranu je fakt, ze do objeveni penicilinu se
zhruba 2000 let stribro vice ci mene vedome v medicine nasi a cinske
pouzivalo at jiz vedome nebo nevedome a nejake vysledky melo.
V posledni dobe se provedla a provadi rada studii, ktere prokazli
schopnost stribra selektvne likvidovat viry.

K toxicite, bezna sul je nutna k zivotu, bez soli zemrete, hodne soli
zkracuje zivot a velmi mnoho soli zabiji velice rychle.

Martin

> Asi tak, pripravovat koloid ve vode z vodovodu muze jen magor,
> pouzivat destilovnou vodu nebo lepe farmaceutickou Aqua purrificata
> pro pripravu inj. roztoku je nutnost.
> Stejne tak pouzivat elektrody z cisteho 99.99% Ag. V neposledni rade,
> by se na to melo hledet jako na alternativu k antibiotikum, tedy nelit
> to do sebe dlouhodove a ve velkem.

Naivne jsem si problem zmodrani lidi po pozivani stribra vysvetloval asi
tak - jako vyvolavani cernobilych fotek - modrocenre zabarveni na fotce jsou
prave velmi jemne = koloidni - castice cisteho stribra vyredukovane z
puvodne bezbarveho bromidu stribrneho?

Neni to tak ?
Neni na CB fotce stribro to co dela cerne casti fotky ?
Nejsou ti lidi modri kvuli casticim stribra v kuzi? Jako fotka?
Pokud budu brat stribro v malych mnozstvich neustale nedojde k jeho
nahromadeni ?
Není jedno jestli stribro v kuzi pochati puvodne z 99.9999% dratku nebo z
nejake ubohe slitiny? Je to porad stribro?
Jaky vliv ma cistota rozpoustedla (vody)? - je rozdil jestli stribro vypiju
spolu s 99.999% H2O nebo spolu s vodou z kaluze? Je to porad stribro ne ?

Ja bych se vpravovani kovu do organismu vyhybal jako cert krizi - snad jeste
ten sodik,draslik, vapnik a horcik - to clovek nejak prezije, ale uz zelezo
je pri predavkovani pekne nebezpecne - a to je kov telu vlastni ne jako
stribro - ktere je toxicke at si o jeho schopnostech vypravime bajky jake
chceme.

Zdravi Petr Kubac