OT: Fotosběrna - doporučte

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Čtvrtek Únor 3 21:52:21 CET 2011

Zdravím

můžu doporučit www.fotomorava.cz

Nejlepší fotky ze všech labů které jsem zkoušel. Když potřebuji, tak večer
fotky odešlu a druhý den zavolám a domluvím se na tom co potřebuji (vypnutí
korekcí apod). Vždy jsou vstřícní.
Mám to tak zautomatizované, že v programu kde mám fotky (DigiKam) jen označím
a vyexportuyji to přímo do Offline klienta, který to přenese do fotomorava.

Petr Zapadlo

--

Petr "Zapik" Zapadlo