Chlorid zelezity

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Čtvrtek Únor 3 11:12:52 CET 2011

Chlorid zelezity sa predaval aj v pevnom skupenstve.
Pripravu tvorilo rozpustenie "kusu kamena" nejakej vahy v prislusnom
mnozstve vody.
Na leptanie sa pouzival vodny roztok. Co sa predava teraz pod pojmom
chlorid zelezity v tekutom stave neviem.
Pridavanie vody znizuje koncentraciu, ale pridavanie kvapiek urcite nie.

Dodo