mini2440

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 3 09:55:08 CET 2011

no to by bylo jedno ze to neni domaci nasazeni - ale videa ze to jde me
ted akorat dohaneji k zurivosti

Ja vcera alespon konecne prisel na to proc mi nejde ten u-boot - za ten
rok co jsem to nemel na stole jsem zapomnel ze mam verzi s NAND
usporadanou po 2kB blocich a ze je nutny jina verze u-bootu.
Takze uz mam v nahrany i kernel a ted se chystam na to zformatovani
karty - instaluje se mi ted ve virtualboxu linux abych mohl nakopirovat
filesystem

--
S pozdravem
Radek Vicek