OT nabídka - znakový ( maticový ) LED display

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Únor 3 09:14:42 CET 2011

Jano,
pozrem sa u nas v pivnici, myslim ze som tam videl par stangli. Je tam
este aj par krabic jednych z prvych AD prevodnikov od analog devices,
obvod je velky asi ako A6 v keramickom puzdre a ine skvosty :-)
b.