Ceny sht75

om1ct ivan na vyzo.sk
Středa Únor 2 21:48:06 CET 2011

jano to ma ne.er.. ja vidim 20,92e...

i.

Citát Jan Martincek <konfera na martincek.com>:

> Nie nie - konkretne za sht75 ;)
> Takze asi to fakt maju rozdelene a rozdiely ako pozeram su znacne
> priepastne...
>
> j.

Elektromontaz Bratislava s.r.o.
Jankolova 5
85101 Bratislava
ICO:35860995
IC DPH:SK2020217298
fax:+421262244858
mob.:+421903362454
mail: info na elektromontaz.sk

Informácie obsiahnuté v tomto dokumente sú určené výlučne pre potreby jeho
adresáta. Kopírovanie, zverejňovanie, distribúcia, preposielanie a ďalšie
šírenie je neprípustné.

The information contained in this document are intended solely for the
addressee of this document. Copying, publishing, distribution, forwarding, and
further dissemination is prohibited.

Die Informationen in diesem Dokument enthaltenen Informationen sind
ausschließlich für den Adressaten dieses Dokuments bestimmt. Eine
Vervielfältigung, Veröffentlichung, Verbreitung, Weitergabe, und eine weitere
Verbreitung ist untersagt.

Foglalt információkat ebben a dokumentumban kizárólag a címzett e dokumentum.
Másolás, a könyvkiadás, elosztás, szállítmányozás, és további terjesztése tilos.