Re: Re: mini2440

František Burian BuFran na seznam.cz
Středa Únor 2 18:47:32 CET 2011

Zdravicko,

  Ja si presne nepamauju jak se to chovalo, snazili jsme se to rozchodit pred vanoci, ale rozhodne se nam nedarilo
zmenit registr windows (pri zmene regeditem se to chovalo jako se zmenenymi parametry ale po rebootu byl registr
opet puvodni, jako po instalaci.), nahrat cokoliv do jakekoliv slozky, napriklad link na exesoubor ktery se nachazel
na CF. Soubor na CF samosebou po rebootu zustal.

S pozdravem,

  F. Burian