Jakou baterku do avometu.

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Středa Únor 2 16:08:51 CET 2011

Při procitani prispevku mne napadlo, ze je to pomerne davno co jsem videl v Elektorech nebo
v Conradech analogovy merak který mel uprostred stupnice displej. Pripadalo mi to
jako bajecna kombinace. Absolutne netusim jaky to mělo vstupni odpor atd. atd.

Netusite zda se takovy merak da koupit, pripadne nemate osobní zkusenost ?

Diky cestmir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Wednesday, February 02, 2011 12:14 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jakou baterku do avometu.

 2.2.2011, 12:11:09

Ten prvni mam a neni to nic moc. Ustroji nema tlumeni, popr. ma ale
spatne navrzene, takze rucka pri zmene polohy dost zakmitava.
Ale koupil jsem jej jako indikator prevazne pro ruzne nabijeni ci
vybijeni, tam to nevadi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Peter Bošnák napsal:

> http://www.dealextreme.com/p/analog-mini-multimeter-9638
> http://www.dealextreme.com/p/mini-multimeter-black-white-52309

> Ten prvý má aj slušnú cenu, taký som potreboval ale tlačil čas. Ten
> druhý je je pre elektroniku nepoužiteľný  má 2kohm/V. Dobé pre
> autoservis ale ináč nie. P.B.

Informace obsažené v tomto e-mailu jsou určeny výlučně pro potřeby jeho
adresáta. Text nebo přílohy mohou obsahovat důvěrné informace nebo informace
považované společností za obchodní tajemství. Pokud Vám tento e-mail byl
doručen omylem, informujte prosím odesílatele a e-mail včetně příloh vymažte
ze svého počítače.

The information contained within this e-mail is intended only for the person
to which it is addressed. The text or attachments may contain confidential
information or information considered a trade secret. If you receive this
e-mail by mistake, inform the sender of the mistaken delivery and delete the
e-mail, including all attachments, from your computer.