mini2440

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Únor 2 16:04:49 CET 2011

Super, za to budu uplne maximalne vdecny ;-)
Quatrovy stranky  jsem procital zeshora i zespoda, stahnul jeho zdrojaky
se starsimi kompilacemi a to nejak funguje - ale na 3.5"displeji je
posunute zobrazeni doleva a na 7" to ukazuje OK, ale zas je to
neuveritelne pomale (qtopia)...
Kompilace distribuce se zasekne asi u 1200aneco kroku na nedostupnosti
nejakeho balicku, co si to snazi stahnout, reseni jsem nenasel... Je to
IMHO dost prekombinovane, ze se to neda jinak, nez ze si stahuje vsechno
behem kompilace, nebo da? Co ja s tim uz stravil vikendu - no aspon jsem
trochu proniknul do Linuxu.