mini2440

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Únor 2 16:00:25 CET 2011

Zdravim Vas,

jojo to bylo naposledy co jsem tu zpropadenou desticku mel na stole -
pokud nepocitam tu co bezi na racku jen jako web displej.

No ja jsem jednak dost veci zapomnel a druhak se mi zda ze proste neco
nefunguje jak ma. Mozna je to tim ze to zkousim s imagema pro tu 7" verzi.

Stranky Quattra znam, ale ty postupy co tam ma mi nechodi. Ony se ty
desky asi postupem casu trochu menily a tak to vyzaduje jine pristupy.

Mozna ale ze zustanu u te chodici verze Qtopie 2.2.0

--
S pozdravem
Radek Vicek