Ceny sht75

Středa Únor 2 15:05:56 CET 2011

STH7x byla myslena jako cidlo pro mereni vlhkosit v proudu plynu v
nejakem vzduchovodu.
Pro bezne konstrukce bych dnes asi sahl po SHT11, pro robustni venkvni
cidla, respektive pokud to ma byt pro +5V system a snadno rucne
pajitelne.
Pro interni mereni, tam ke vystacim +3.3V a nevadi pidi pouzdro je
urceno nejnovejsi STH25.
11 ma vlastni sbernici Sbus, hodne podobnou I2C, ale ne uplne totoznou
25 je klasicka I2C.
Ukazkove kody pro komunikaci v C jsou na strankach vyrobce, cili neni
problem to pripojit k cemukoliv.
Nejbrutalnejsi co jsem asi videl byl Labview ke kteremu bylo pres
RS232 pripojeno SHT  :-)

Par cinskych reseni viz http://www.hackchina.com/?lang=en&q=sht11
Necinskych http://hackaday.com/2008/12/29/parts-precision-humidity-and-temperature-sensor-sht1x7x/#more-7279

Martin

>je k tomu nejaka lahko dostupna konstrukcia/stavebnica ktora by vedela
davat namerane udaje rovno na web?