Tip na overeny PicKit3 clone ?

Tomas Chvatal tchvatal na ezop.cz
Středa Únor 2 10:55:11 CET 2011

Zpracovani ujde. Zadna rucni vyroba to neni. Tlacitko a ledky jsou dosazene
rucne, takze trochu kalafuny kolem nich.
Jinak nemam vyhrady.
Bral jsem to pres ebay presne z toho odkazu co tu proletl. (od
"sureelectronics")
Domluva v pohode.
21.12. jsem to koupil, 23. psal ze ma penize. 29. ze posila balik a nekdy po
novem roce to prislo.

fotky tady
http://www.ezop.cz/tomas/fotky/pickit/img_4430.jpg
http://www.ezop.cz/tomas/fotky/pickit/img_4431.jpg
http://www.ezop.cz/tomas/fotky/pickit/img_4433.jpg

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
www.ezop.cz
tchvatal na ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "Rollfree" <rollfree na volny.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 2. února 2011 10:32
Předmět: Re: Tip na overeny PicKit3 clone ?

Diky.
A mohl byste prosim strucne zhodnotit uroven zpracovani ?
A muzu se zeptat na zdroj dodavky a cenu, pripadne dodaci lhutu ?

rollfree

From: "Tomas Chvatal" <tchvatal na ezop.cz>

Ten mi ted prisel. I primo od teto firmy.
Zkusenosti zatim skoro zadne. Jedine co muzu sdelit je, ze po pripojeni vse
nabehlo,
driver si to v XP naslo obecny HID, MPLAB to hned nasel, zahlasil ze tam
chce flashnout
novy firmware (tak jsem se pomodlil) a vse proslo OK.
Zatim naprogramovan jen jeden IO a chodi to.