Jakou baterku do avometu.

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Středa Únor 2 10:03:29 CET 2011

Asi vám ku koncu ušlo, na čo v pôvodnom príspevku autor Avomet
potreboval. Potreboval nastaviť na maximum (prípadne na nulu) ladené
cievky vo FM prijímači. A to ide s digitálom veľmi ťažko, ak vôbec. Ak
treba sledovať tendenciu nejakej elektrickej veličiny, tak na to DM
práve vhodný nie je. Možno s takým, čo má aj lineárny indikátor áno ale
to nemá každý a nebýva práve v tých lacnejších DM. Ja som si práve na to
musel nedávno kupovať analógový merák v Hornbachu. Síce predražený
šmejd, od digitálnej presnosti má ďaleko ale na spomenutý účel úplne
postačuje. P.B.