mini2440

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Středa Únor 2 09:10:45 CET 2011

Tak ja jsem s tim nic nedelal. Aplikaci jsem nahral vcera sice na SD
kartu, kde samozrejme musi zustat.
Ted jsem to ale zkusil nahrat do slozky Program Files a cele jsem to
vypnul, jak vypinacem na boardu tak pro jistotu jeste celej zdroj aby
tam nebylo nejake skryte napajeni.

Po spusteni asi po 5 minutach tam aplikace v Program Files stale byla
nahrana a je funkcni. Zatim jsem ale nic vic nezkousel - skoncil jsem
vcera ve dve rano dneska. ;-)

Ted hledam jak na ty gpio, adc a sbernice

--
S pozdravem
Radek Vicek